Lean-markkinoinnin peruskurssi

Opi modernin ketterän markkinoinnin perusteet ja siirry moderniin markkinoinnin kehitykseen sekä digitaalisen että perinteisen markkinoinnin puolella.

Tilaa verkkokurssi!

Early bird -hinta -50%, kun tilaat ennen su 15.12.2019!

Lean-markkinoinnin oppimisen edut

1

Selkeytä markkinoinnin päätöksentekoa, johtamista ja jatkuvaa kehitystä.


2

Minimoi hukkaa, panosta oikeisiin asioihin ja maksimoi vaikutus liiketoiminnan kehitykselle.


3

Opi nykyisistä ja uusista asiakkaista jatkuvalla testaamisella.

Lean-markkinointi on todistetusti toimivaa!

"Lean-markkinointi on kehitetty jatkumona lean-toimintatapoihin. Olen tiimini kanssa kehittänyt sitä yli neljä vuotta Suomessa ja globaaleilla markkinoilla toimivien kasvu- ja suuryritysten markkinoinnissa.

Sen tuomat tulokset asiakkaista oppimisessa, resurssien optimoinnissa ja tulosten parantamisessa ovat olleet kiistämättömiä. Nyt haluan jakaa tämän opin sinulle, jotta tässä maailmassa olisi mahdollisimman paljon laadukasta markkinointia."

Juha Pihkakoski, kouluttaja

Lean-markkinoinnin tavoitteet

Markkinoinnin prosessien ja tulosten jatkuva kehitys

Nopea oppiminen asiakkaista eri asiakaspolun vaiheissa

Hukan poistaminen rahan ja muiden resurssien muodossa

Maksimaalinen tuotto resursseille ja asiakasarvon maksimointi

Tuotannon ja tulosten skaalaaminen sekä massaräätälöinti läpi kanavien

Täysin liiketoimintalähtöinen markkinointi

Kuulostaako jokin näistä tutulta?

  • On epäselvää, kuinka liiketoiminnan tavoitteiden toteutumista voidaan mitata päivittäisessä taktisessa markkinoinnissa

  • Asiakkaista halutaan oppia enemmän tai sopivaa asiakaskuntaa halutaan lisätä

  • Markkinointi koostuu nyt yksittäisistä rykäisyistä ja on vaikea löytää punaista lankaa kokonaisuudesta

  • Päätöksiä tehdään enemmän mututuntuman kuin datan perusteella

  • Markkinoinnin prosessit, jotka mahdollistavat mittauksen yksittäisistä toiminnoista aina yrityksen johtoon, ovat epäselvät

  • Markkinoinnin toimenpiteiden jälkeen ei ole selvää, onko onnistuttu ja mitä on opittu

  • Markkinoinnin vaikutus liiketoiminnan kehitykseen ei ole selvä

  • Markkinoinnin mittareiden määritys on hankalaa tai puuttuu kokonaan

  • Haluat oppia paremmin, kuinka tehdä ketterää testausta osana jatkuvaa markkinoinnin kehitys

Tutustu kurssiin

Lean-markkinoinnin peruskurssin koostuu neljästä tiiviistä osiosta, joilla on tarkoitus mahdollistaa sinulle mahdollisimman hyvät edellytykset omaksua kyseinen markkinoinnin muoto.

Työkirja auttaa viemään oppia käytäntöön!

Kurssilla tulet saamaan työkirjan, jolla voit suunnitella markkinointia ja viedä oppeja käytäntöön. Työkirjan sisällöt ovat jatkuvassa käytössä lean-markkinoijilla ja sitä kehitetään jatkuvasti.

Kenelle kurssi sopii?

Kyseessä on peruskurssi, joka sopii sinulle, joka et vielä käytä päivittäisessä työssäsi ketterän markkinoinnin toimintamalleja.

Markkinoijat

Työskentelet markkinoinnin asiantuntija- tai johtotehtävissä ja ketterän markkinoinnin toteutus ei ole vielä hallussa.


Kurssi sopii sinulle

Asiantuntijat

Et työskentele markkinoinnin tehtävissä, mutta modernin markkinoinnin ymmärtäminen on sinulle tärkeää.


Kurssi sopii sinulle

Ketterät markkinoijat

Käytät työssäsi ketterän markkinoinnin keinoja ja et halua muistutusta hyvistä toimintatavoista.


Kurssi ei sovi sinulle

Todenna osaamisesi sertifikaatilla

Kurssin suorittamisen jälkeen tulet saamaan sertifikaatin, jolla voit todentaa hankitun osaamisesi.

Kokenut ja käytännönläheinen kouluttaja

Moikka! Olen Juha Pihkakoski ja olen toiminut digitaalisen markkinoinnin toteutuksen ja suunnittelun tehtävissä lähes kymmenen vuoden ajan.

Minulla on kokemusta kansainvälisten kasvuyritysten markkinoinnin toteutuksesta ja johtamisesta sekä Fortune 500 -kokoluokan yritysten kanssa tehdystä yhteistyöstä.

Nykyisin kehitän lean-markkinointia tiimini kanssa samalla vieden suomalaislähtöisiä kasvu- ja suuryrityksiä kohti liiketoimintalähtöistä markkinointia kansainvälisillä markkinoilla.

Koulutukseni ovat usein loppuunmyytyjä, joten onneksi pääsen nyt kouluttamaan näin verkon yli kaikille halukkaille!

Hyppää mukaan kurssille!

Tilatessasi kurssin tulet saamaan pääsyn kurssille sekä kaikkiin sen nykyisiin materiaaleihin että tuleviin:

  • Tehokas videosarja, joka käsittelee lean-markkinoinnin teoriaa
  • Case-esimerkkejä sekä tehtäviä
  • Työkirja lean-markkinoinnin suunnittelun tueksi
  • Yhteisö, jossa voit sparrata muiden opiskelijoiden kanssa ja kysyä kouluttajalta

Early bird -hinta -50%

97 €
49 €

Hinta sisältää ALV 24%

Kurssilla on 30 päivän tyytyväisyystakuu