Treenivinkit-blogi

Uusimmat digitreenivinkit

Treenivinkki #018: 8 tehokkainta tapaa kasvattaa seuraajia Youtube-kanavallasi

YouTube on maailman toiseksi suurin hakukone ja palvelussa on yli miljardi käyttäjää. Niinpä YouTubesta löytyy sisältöä kaikille ja yritysten kannattaakin hyödyntää suurta käyttäjämäärää. Suuresta käyttäjämäärästä huolimatta palvelu ei sovi kaikille yrityksille, sillä oman yleisön...

READ MORE

Treenivinkki #017: Tehosta sähköpostimarkkinointia näillä vinkeillä!

Kävimme läpi toukokuisessa treenivinkkipostauksessa sähköpostin tarkistuslistaa, eli itse sähköpostin sisältöä. Tässä tekstissä emme paneudu niinkään sähköpostin sisältöön vaan itse sähköpostimarkkinointiin. Miten saat potentiaalisia asiakkaita liittymään sähköpostilistalle? Millaiset...

READ MORE

Treenivinkki #016: Mitä on "ydinsisältö"?

Mitä on "ydinsisältö"? Miksi ihmiset seuraavat sinua? Miksi he jakavat sisältöäsi? Ydinsisältö (eng. foundational content) on vastaus näihin kysymyksiin. Jos blogisi on talosi, ydinsisältö on talosi perustukset, jonka päälle kaikki muu rakennetaan. Ydinsisältö ei synny hetkessä, vaan se...

READ MORE

Treenivinkki #015: Tarkista nämä 6 asiaa ennen sähköpostin lähettämistä!

Sähköpostimarkkinointi on edelleen yksi toimivimmista markkinoinnin menetelmistä. Itseasiassa se on Smart Insightsin mukaan somemarkkinoinnin kanssa yhtä tehokasta, ellei jopa tehokkaampaa! Tässä blogipostauksessa käymme läpi asioita, mitä jokaisen tulisi tarkistaa ennen sähköpostiviestin...

READ MORE

Treenivinkki #014: ​Vähennä somestressiä! - automatisoi sosiaalisen median postaukset!

“Kyllä. Meillä täytyy olla Facebook, Instagram ja Twitter käytössä.” “Pitäisi taas postata someen jotain.” “Somen ylläpitäminen on työlästä, ei ehdi koko ajan olla päivittämässä jotakin.” Kuulostaako tutulta? Voimme varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että käytännössä jokaisella...

READ MORE

Treenivinkki #013: Hyödynnä tarinoita markkinoinnissa

Tarinallistaminen on erinomainen työväline, jolla erottaudutaan muista ja luodaan innostava ja sitouttava kokemus asiakkaille. Sen avulla yritys innovoi, kehittää ja suunnittelee palveluita tarinalähtöisesti siten, että tarinat heijastavat yrityksen arvoja ja muutosta, jota asiakkaille...

READ MORE

Treenivinkki #012: Muista nämä asiat yrityksen Twitter-markkinoinnissa vuonna 2019!

Twitterissä on tällä hetkellä noin 335 miljoonaa käyttäjää, joista yli 3 miljoonaa ovat suomalaisia. Niinpä kannattaa ottaa tämäkin alusta haltuun! Twitter-markkinointi erottuu Facebook-, Instagram- ja Pinterest-markkinoinnista, joten se ei ole vain “yksi alusta lisää”, johon kierrätät samaa...

READ MORE

Treenivinkki #011: 7 vinkkiä yrityksen Facebook-markkinointiin vuodelle 2019

Mitkä asiat kannattaa pitää mielessä Facebook-markkinointia tehdessä vuonna 2019? Tähän blogitekstiin keräsimme vinkkejä ajankohtaisista markkinointikeinoista ja -työkaluista. 1. Positiivisuus Varmista, että mainoksesi kannustaa positiivisiin reaktioihin. Facebook haluaa itse tuottaa...

READ MORE

Treenivinkki #010: Älä jahtaa kahta jänistä samanaikaisesti

Tee selkeä valinta ja keskity siihen Vanhan venäläisen sanonnan mukaan, metsästäjä joka jahtaa kahta jänistä ei saa kumpaakaan. Sanonta kiteyttää valintojen merkityksen digitaalisessa liiketoiminnassa ja markkinoinnissa. Strategia on enemmän ei-päätöksiä ja valintoja siitä, mitä ei toteuteta,...

READ MORE

Treenivinkki #009: Oppimaan oppiminen eli meta-oppiminen

Opettele oppimaan Kaikki me ihmiset osaamme opetella uusia asioita. Olemme tehneet sitä syntymästämme saakka. Ihmisen kyky opetella uusia taitoja ja muokata osaamistaan ympäristön tarpeiden mukaan, on eräs ihmislajin menestykseen vaikuttavista tekijöistä. Myös työelämässä tarve uudistumiselle...

READ MORE